HARVIA Xenio Infra CX36I styrenhet
Beskrivning
Kontrollpanelen på Xenio-styrenheten ger ett modernt och subtilt stilrent gränssnitt för att styra bastuns hjärta, oavsett om det är en traditionell elektrisk värmare, kombivärmare med ångkokare eller infraröd radiator. Den kompakta men tydliga touchkontrollpanelen kan ytmonteras i nästan alla utrymmen – bastu, badrum, omklädningsrum eller till och med vardagsrummet. Kontrollpanelen visar när bastun har rätt temperatur för bad.
HARVIA Xenio
- Det moderna sortimentet av styrenheter gör användningen av värmare eller infraröda radiatorer exakt och enkel.
- En snygg touchkontrollpanel.
- Omfattande uppsättning funktioner: styr drifttid, temperatur, belysning och fläkt från kontrollpanelen.
- Kontrollpanelen kan fästas på väggen eller bäddas in i ytan för att skapa ett jämnt utseende.
HARVIA Xenio Infra CX36I
- För styrning av infraröd kabin
- Temperaturinställningsområde 25–50 ˚C
- Drifttidsjusteringsområde 1–12 timmar
- Ljusstyrning
- Max effekt 3,6 kW
- Kraftaggregatets matningsspänning 230 V 1N~
- Multidrive (max. 8 kraftenheter)
Kraftenhet
Varje HARVIA Xenio styrenhet levereras med en kraftenhet som installeras på en torr plats utanför basturummet.
Reservdelar lämpliga för denna kontrollpanel:
Technical specification
- Garanti (y.) 2
- Värmeeffekt max (kW) 3.6
- Mått bredd (mm) 85
- Mått höjd (mm) 110
- Mått djup (mm) 24
- Förinställningstid (h) 1 - 12
- Justerbar temperatur min-max ° C 25 - 50
Instruktion
Shipping information
Vårt företags prioritet är att leverera varor av högsta kvalitet till kunderna vid en tidpunkt som passar dem till en plats som de väljer.
Vi skickar varor till alla länder i världen, om du inte hittar det land eller den stad du behöver när du väljer leveransadress, vänligen kontakta oss via e-post [email protected] eller ring kontakttelefonnumret, leveranspriset kommer att beräknas individuellt.
Leverans är alltid tillgänglig.
Leveransinformation:
Att förbereda din beställning för leverans tar 2–3 arbetsdagar från det att betalningen mottagits på butikens bankkonto. När din beställning är klar kommer den att överlämnas till kuriren för leverans.
Leveranstid:
Leveransen tar vanligtvis 8–10 arbetsdagar, men för större eller skrymmande beställningar kan leveranstiden ta längre tid.
Observera att beställningar inte behandlas, skickas eller levereras på helger eller allmänna helgdagar.
Den maximala leveranstiden bör inte överstiga 4–6 veckor.
Leveranstid räknas från det att beställningen hämtas och skickas från vårt lager. Så snart beställningen har skickats kommer kunden att få ett e-postmeddelande med all spårningsinformation för sin beställning. Leveransvillkoren kan ändras beroende på destinationsplatsens avstånd.
Leveranstiden på hemsidan är ungefärlig.
Företaget ansvarar inte för eventuella leveransförseningar.
Företaget ansvarar inte för omarrangering av elektriker eller byggare.
OBS! Om du inte har mottagit din beställning inom den tidsperiod som anges ovan, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Hemleveranspriser
Fraktkostnaden i hela Europa beräknas enligt de priser som fastställts av budtjänsten.
Innan varorna levereras kommer kuriren att ordna en acceptabel leveranstid åt dig per telefon (vardagar mån-fre 8:00 - 17:00).
Leveranskostnader ingår inte i priset på produkten som anges i webbutiken.
Fraktkostnaden läggs till varukorgens värde.
Samling av varor
När du tar emot de levererade varorna, vänligen kontrollera försändelsens skick (förpackningen), se till att förpackningen inte är deformerad eller skadad. Om du misstänker att paketet har skadats eller deformerats, underteckna inte paketdokumenten och returnera paketet till budet. Om paketet är i sin ordning, underteckna fakturan (konossement) eller annat dokument för överföring av försändelse. Det undertecknade dokumentet är ett bevis på att de beställda varorna har levererats till dig.
Vid köp av produkter längre än 2,4m kan kunden behöva ombesörja lossning.
Returnera varorna
Vi gör vårt bästa för att packa varor som köpts av oss. Tyvärr kan ibland skada ske under transport. Även om du inte vet om något är skadat eller inte, är det alltid bra att ta bilder på anlänt paket på din smartphone, det kommer du att behöva ifall innehållet skadas.
Om du kan se tecken på skadad förpackning, vänligen vidta följande steg:
1. Ta foton av paketet och se till att skadan är synlig.
2. Packa upp din beställning och kontrollera om några produkter är skadade, ta ett foto av skadad vara.
3. Om det finns en överträdelse, vänligen informera oss via e-post [email protected]
OBS! För alla anspråk på skadade eller trasiga varor måste du göra ditt reklamation inom en (1) arbetsdag från leveransdatum. Företaget måste erhålla fullständiga detaljer och beskrivning i skriftlig form med bifogade bilder på det skadade godset.
När köparen vägrar att ta emot levererade varor som inte är defekta ska han betala kostnaderna för att returnera varan till oss.
Om du har några önskemål eller kommentarer angående varuleveranstjänster, vänligen kontakta oss via e-post eller telefon. Vi kommer definitivt att överväga dina önskemål.